1 Seans Hi Fu ile Ameliyatsız Yüz Germe

• Hi Fu Ameliyatsız Yüz Germe İle Acısız

6-7 Yaş Gençleş !

Hıfu nedir?

• Hıfu tedavisi ses dalgalarının kullanıldığı bir ameliyatsız yüz germe cilt toparlama yöntemidir. Hıfu odaklanmış ses dalgaları anlamına gelir. Odaklanmış ses dalgaları cildin en alt tabakalarına kadar inerek ciltte toparlanma ve sıkılaşma sağlar. Ayrıca cildin üst ve orta tabakalarında kollajen sentezini uyararak ciltte gençleşme sağlar.
  • Hıfu tedavisi ile hangi şikayetler giderilebilir?
  • Çene bölgesinde gevşeklik ve sarkma Çene çizgisi kaybı Yanak sarkması ağız köşelerinin aşağı dönmesi Boyun ve göz çevresinde sarkmış cilt Kaşlarda düşüklük

Hıfu tedavisinin cilt germe mekanizması nedir?

• Cilt gençleştirmede kullanılan lazerler cildin belli bir derinliğinin altına inemezler. Fokuslu ultrason tedavisi cildin 4,5 mm altındaki fasya dokusuna ulaşır. Lazer ve radyofrekans cihazları cildin bu kadar derinine inemez. Fasya dokusu cilt germe amaliyatlarında cildi toparlamak için müdahale edilen bir bölgedir. Fokuslu ultrason tedavisi cildin altına odaklanarak fasya dokusunu küçülten ısı alanları oluşturur. Fasyadaki küçülme nedeniyle işlemden hemen sonar cildin sarkmış alanlarında toparlanma gözlenir. Fokuslu ultrason ayrıca ciltteki kollajeni arttırdığı için işlemden sonar ciltteki toparlanma artışı devam ederek üçüncü ayın sonunda maksimuma ulaşır.